« Todos los Eventos

El revolucionari acte de menjar: Curs INCIDE en la Universitat Politècnica de València-Campus Gandia

abril 15 - junio 29

📅 Des del 15 d’abril al 29 de juny. A la aula 16. Edifici 1A. Campus de Gandia de la UPV (EPSG).

📝 La matrícula està oberta a l’alumnat de la UPV, a la resta de la comunitat universitària i a persones externes en general.
Aquesta formació pretén generar una consciència crítica sobre la importància del foment d’una nova cultura alimentària basada en la sobirania alimentària i en la consecució dels ODS, especialment en l’entorn universitari, i sensibilitzar sobre els valors del producte agroecològic, sostenible i de proximitat. En definitiva, es pretén promoure canvis en el sistema alimentari universitari, perquè siga més sostenible i saludable.

Comienza:
abril 15